Globarn!

Om jag fick välja vad som helst i hela världen som jag hatar absolut mest utav allt tänkbart så skulle det vara globarn!
Uttrycket fick jag klart för mig idag. Fula små barn som glor ögonen av sig. Det spelar ingen roll om man så glor tillbaka med sin mest elaka blick så fortsätter de små kräken! De har ingen som helst respekt för äldre längre, utan de tror vid fem års ålder att de är dominanta!
Så var det inte då jag var liten kan jag lova!

Det kan vara om man åker ut och äter, tro på faaan så sitter det alltid en unge och tittar bakåt och glor som att den aldrig sett en människa äta en hamburgare förut.
Är man ute och går kommer det en unge på en ful cykel och glor och fortsätter tills nacken nästan vrids ett helt varv på dem. Det är då man önskar att det vips! skulle komma fram ett enormt träd som gloungen kunde braka in i.
Det spelar ingen roll vart jag befinner mig så finns dessa satans barn överallt!

Den dag jag blir förälder är det första jag ska lära min unge att inte glo på folk. Och då menar jag inte titta, det fårdom väl, men dessa barn jag pratar om nu, de verkligen GLOR! Glor, glor, glor!
Det är någon spykologiskt som spelar in på mig, jag blir skitförbannad! En blick från en unge mer än tre sekunder och jag blir galen!
Tur att jag inte var på jättedåligthumör när den fula ungen på cykeln kom i spåret idag, och att hon hade med sin mor, annars jävlar! Jag har faktisk sagt åt en sån där unge "vad fan glor du på" och det kändes så jävla bra.

Visst finns det kanske söta, underbara barn, men den skalan är extremt utrotad!
Har du ett globarn? Håll den undan mig, speciellt en söndag!

Rest i ergonomi 08.00 eller sovmorgon till 10.00... det är frågan?

Nu är nog riset klart!












KOMMENTARER:
lollo

Oj, vad är det som är så djävla spännande liksom? haha! Uscha det händer mig med "är du gravid" hör man sedan, haha annars kollar dem mest på mina bröst! :O :S Ungar borde faktiskt veta sin plats! =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: