Freak U

Waow vilken titel! Vilket ööös! Vilken energi! Det är Frankie Wilde, DJ:n jag nämde förut i filmen It's all gone Pete Tong!
Freak U. Freak Me vilken så så så så så skön låt! Jag är frälst, hjälp mig!

Mjau!

Idag fick vi till det! Det verkligen gick! Våran omöjliga dialog blev till en Oskarsnominerad svenskdokusåpa i kategorin bäst fantasi ever!
Brats, nördar och fågelbajs, det är de jag kan avslöja. Massor av fågelbajs dessutom! Mängder!
Titeln heter "Avskedet" det kom jag på nu... Vad jobbigt... =S
Ja men folk har säkert sett luddigare filmer än så. Titlen ska ju inte avslöja allt! Som filmen Supersugen, den borde verkligen hetat Super och suger.

Freak U!
Nu ska jag dricka bubblor!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: