Ännu mer snö!

Våren som var här för några dagar sedan är  helt bortsnöat nu i alla fall!
Vad less jag blir!
I förrgår kom det uppemot 1dm i den statans snöstormen, igår tinade det mesta bort, men nu så snöar de like hell igen!
Lovar att det blir vår i början på juni här uppe i Jämtland. Man får gå på skolavslutningen i långkalsonger och lovikavantar.

Idag är jag tröttare än igår. Bra mycket tröttare. Försöker återuppta den stämmningen genom att lyssna på lite hard-dunk men det tycks inte fungera. Trance på morgonen uppskattas nog inte utav grannarna den här tiden på dygnet.
Men det sket jag i!

Rörlig bild på schemat! Kul kul eller inte. Fått världens sämsta dialog som vi utefter ska filmsätta. Inte det lättaste kanske.
Och mediekommunikationen kommer utlösa hjärnbldöning i tidig ålder på mig! En personlig logga! Hjälp mig hitta på en sån du!

Nu ska jag få i mig lite mat! Hungrig som bara den. Blev ju bara en kebab igår... =/ Den här bantningen går ju bra känner jag!

Bajj












KOMMENTARER:
Chomp

Vi fick ju till det jävligt bra med filmen nu i alla fall =)

Jag är helnöjd, men det kanske blir några små detaljer som blir fel fast det löser vi :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: