Massa onödig text

Ännu en helg. Men det lite udda är att jag inte gjort denna jobbhelg på mitt eget jobb.
I fredags ringde chefen och frågade om jag ville gå på ett annat ställe och jobba då det var lite barn och för mycket personal i helgen, så tackade jag lite tveksamt ja.
Och det är jag glad att jag gjorde. Var rena rama semestern mot för vad det skulle ha varit om jag hade haft pass på min ordinarie arbetsplats. 
Bli ganska påfrestande också att umgås med samma ungar hela veckorna och sedan en lång helg. 
 
I går var vi på Dundermarknaden och kikade, åt lunch och sådär.
Och idag har vi fikat ute på stan och bara lullat runt.
Fick hur bra kontakt med den chefen också, så jag kan bara ringa henne närsomhelst jag behöver mer timmar!
Kanon!
Slippa gå extra på äldreboende alltså!
 
För så är det på mitt jobb. Är det lite barn av någon anledning måste vi gå och göra timmarna på ett äldreboende i närheten. Har aldrig hänt mig men. Och nu behöver det aldrig hända.
 
Nästa helg är jag äntligen ledig och då åker vi upp till Laxsjö. Det är Danne som bestämmer det.
Har nästan fått bundit fast honom i flugbindningsstädet för att han inte ska åka upp till Hotagsströmmen medan jag varit på jobbet. Så sugen man kan vara på att flugfiska då.
 
Och direkt efter passet idag åkte vi till gymmet så nu sitter man och klunkar protein. Börjar bli less på Päronsplitten nu...
 
 
Kommer inte kunna gå i morgon.
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: