Decor Reeds

Kanske det bästa jag någonsin köpt från Yankee Candle!
Har ju länge varit nyfiken på köpa och testa en reeder, så idag tog jag och gjorde jag det.
Det luktar verkligen så gott och lagom mycket! Tog doften Pink Sands då man börjat bli måttligt mättad av Clean Cotton. Den här luktar rent, friskt och lite melon faktiskt.

Visst är det märkligt på tal om ingenting hur det kan vara när det gäller att prova nya saker, när de gamla, välbeprövade funkar så bra?
Som till exempel när man ska äta på Max. Då tänker man innan man kommer till den där hemska högtalaren vid Drive-In:en som börjar prata med en, att man ska allt ta och pröva på någon annan hamburgare. Men oftast som alltid blir det alltid ett Fricso-mål.

Först idag var vi ute på stan också! Kan ni tänka er!
Jag skulle ut bara för att köpa mig ett par jeans som jag sett ut på nätet. Då går stadsshoppingen så mycket smidigare, när man vet precis i förväg vad man vill ha! Och så blev det en halsduk som var nedsatt med ja, jag vet inte hur mycket. 25 spänn kostade den bara och den kommer bli så bra till nästa vinter!
Och när jag skulle betala allt sen tänkte jag att ljushuvudet där bakom disken slagit in fel, men då visade det sig att det var 20% rabatt på jeansen med. Tur-dag!

Sedan drog vi på ÖoB för att köpa de där blomlådorna.
För den som otåligt gått och väntat på att få veta vad det nu blev för färg, (se inlägget lite längre ner) så blev det två svarta Funky.

Men sen, äntligen en tur upp till Ixo! Jag stod där länge vid hyllan och velade mellan den där reedern och en stor burk. Danne sneglade styggt på mig genom en hylla där bak i butiken. Stressen vällde över mig, jag skulle ju ha två vaxkakor också. Och så måste jag se till att det blir någorlunda bra så att jag får mina stämplar på förmånskortet jag har.
Så det var Dannes fel att jag råkade ta fel vaxkakor. Skulle ha två till av doften Pink Sands, men av bara farten blev det fel, Cherry Blossom. De var ju också rosa.
De luktade ganska gott, lite tantvarning kanske. Men de får vara som de är.
Tjejen i kassan lyckades göra fel också och gav mig två stämplar i stället för en. Den tackar vi för. Tur-dag!
Och så köpte vi två plädar till soffan. En som Molle kan ha och grisa på och en som vi kan ha.
Smart va?

Slutligen i dag så har vi planterat om alla blommor och putsat fönstren.
Så nu behöver vi inte göra ett skit i morgon!

 

Pink Sands: Doft av exotiska öar med en härlig mix av citrus, söta blommor och kryddig vanilj.


Den här otroligt soliga och fina dagen har nu tvärt gått och blivit riktigt gråmulen, och nu snöar det för fullt igen!
Fast det gillar vi!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: