Intro

Bättre första dag på praktikplats kan man nog inte ha.
Har fått se lite av lokalerna, huset och de som arbetar och bor där.
Vilket ställe. Man kan lugnt påstå att jag är bortskämd med nybyggda arbetsplatser!

Och vad gäller arbetskläderna så är de inte alls som Landstingets insparade, genomskinliga plagg där man ser vad mönster det är på underkläderna. De här gick i grått och typ mörklila!

Börjar praktikveckan med att vara ledig imorgon. Och på onsdag börjar jag på eftermiddagen. Men jag trodde det skulle vara bra mycket mer kvällspass än vad det är. Nu är det mest 7-16 tider.

Så nu ska jag spendera min lediga dag till lite skoluppgifter...


Säg att livet är en enda lång raksöm
Som kan svänga lite grann men inte sakta ebba ut
Som inte alltid blir perfekt
Men alltid gör ett rätt slut













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: