Känns inte ett dugg kul!

Jag har brytit nacken. Typ. Inte sovit många timmar i natt då jag nu inte kan ligga på annat sätt än på rygg.
Har ont som fan, kan röra på skallen mer idag, men blir det fel gör det skitont!

Igår lovade Hudiksvall att de skulle faxa veterinärintyget åt Moltas så jag kan ställa honom i helgen i Sundsvall.
Fick ringa i morse och påminna dom. Det har inte kommit något fax än och nu är det försent.
Eller då måste vi åka upp i Laxsjö ikväll och hämta det... 20 mil då och sen 40 imorgon och sen ytterligare 60 på måndag då vi ska till Huddik igen!

Känns inte ett dugg kul, är inte det minsta peppad inför ställande i helgen.

Det som skulle bli Moltas första i juniosklassen...

Jag har en jaralaus hund här hemma nu...













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: