Parasiten

Ooouhhää. När man har bestämda toarullar inne på toaletten är det allvar!
Danne får använda det nya, lite strävare pappret medan jag får hushålla med det som är kvar på Lambi-rullen!
Har åkt på parasitsjukan jag också nu. Har förut bara haft fruktansvärt ont i magen, kunde knappt stå, och ont i huvudet som tusan!
Nu har den riktiga cirkusen börjat, så att säga.

Tittade igenom de sista avsnitten på Weeds nyss också. Tog sin lilla tid med allt spring.
Oj vad spännande det är nu, får verkligen hoppas på en säsong till!

Iväg igen!












KOMMENTARER:
Jessie

Stackare. Jag har nyss blivit av med mitt, tror jag iaf. Hoppas det går över fort. Krya på dig, Linn. Kram

Madde M.

Krya på dig stackare!



SV:hahahha ja, börja kolla linn! Är en klasskamrat till mig som gör den :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: