Midsommar

Det var den helgen det! Kallt och jävligt för det mesta, men jag har ju jobbat så klagar inte så värst.
Idag var det i alla fall fint väder ute och man kunde nog för första gången i år ta av sig jackan!
Jobbade bara ett kort pass också som tur var, sen kom älskling och hämtade mig och sedan begav vi oss på Mio.

Nu har vi bokat tv-bänken, lampan och ett matbord och stolar!
Sedan sitter jag och funderar på soffbord. Varför ska de vara så jävla dyra?
Men jag vill ha det för 5000, så jag beställer nog det till Mio också.












Soffbordet jag vill ha, såklart i svart ekfanér och snyggaste tv-bänken som vi beställt där man hänger upp tv:n!
Sedan ska jag ha en förtvivlat stor grön mysig matta också!

Längtar! Kan inte förstå att i slutet av den här veckan bor inte vi här längre!
Tre dagar kvar...












KOMMENTARER:
Erika

TACK! :D Ska sätta upp oss på den PRONTO :)



Kram!

Madde

Och du gnäller att jag handlar mycket :O XD

Anonym

woopwooop snygga möbler ELLEH



:)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: