Helgen då

Tänkte att medan Molle sover och Danne ägnar sin uppmärksamhet på en superdålig film på 4 Sport så kunde jag uppdatera läget.
Jag jobbar hela helgen men på måndag blir jag ledig en dag!
Börjar få lite smått panik över flytten också.
Vart eller i vilken ände börjar man? Jag vet ju att det kommer bli allt den torsdagen vi får nycklarna.
Inte långt kvar nu, håll ut!

Danne passade på att köpa ett nytt fiskespö idag, jag var ju inte närvarande så han satsade på det.
Han bröt ju av sitt nere i Gävle den kalven!
Tror det var därför jag fick mina superfina Adidasskor i fredags samt att jag fick använda hans Visa på Bubbleroom.
Linnena jag beställde var hur perfekta som helst!
Annars brukar de alltid bli så sladdriga och jävliga, typ hm. Men dessa var perfekta baslinnen!
Sedan ska jag börja vänja mig med mina leggins, eler treggins? eller jeansins? Det senaste är mitt påfund!
Jag som ännu är efter i legginsvärlden och bara använder dom under vintern som långkalsonger under fisketurerna.

Men jeansinsen tyckte jag om!



Jag börjar längta efter en Esther!












KOMMENTARER:
Madde

Man måste ju börja nån stans ;)!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: