Förlossningskliniken

Det är rätt så tråkigt på teve under förmiddagen har jag konstaterat.
Quizzo, Jackpot, Ringoling, Miljonlotteriet...
Repriser från OS orkar jag verkligen inte sätta mig ned att kolla på, så det får bli älskade vän datorn när inte Moltas kräver uppmärksamhet.

Sedan blir det Gränsbevakarna Australien! Efter det är det Mannen som talar med hundar!
Det varvar jag sedan med Förlossningskliniken och Sjukhuset.

Säger då bara det... kommer dröja ett bra tag innan våra föräldrar får titulera sig mormor, morfar, farmor farfar och allt vad det nu blir!

De får nöja sig med Moltas!

För sen blir det ju en Elsa!












KOMMENTARER:
Erika

Haha! Oj, skrev jag det? Menade ju såklart att vi LÅNADE filmen från internet... Hrrm...

=)

Hur är det med babyn?

Kram

Erika

Haha, nej, precis! :D

Ja, jag såg den smällen jag med - bloggade lika glatt om den xD

Halvrisigt att Kanadensiskorna var sminkade... :O

Härligt! Och nu är det ju varmare ute, så då kan ni ju ut och glänsa med lillen på byn :D



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: