Folk bok förd...

Har beställt ett sånt där personbevis nu.
Sen fattas det väl bara att ta kontakt och reda ut en massa frågor som jag har.
Och sen är det väl bara att vänta och se hur det blir då.
För nu har jag bestämt mig!
Orkar inte bara ha en sak att tänka på, och veta att det är det enda jag har, därför blir det såhär.
Annars kommer jag bli ett vandrande vrak som får utföra KBT på mig själv.

Nu vill jag bort och gå in för något nytt!


Yes... och resten är historia!

På tal om det! Såg en sjukt bra film med han Leonardo DiCaprio, Inception hette den.
Jag hatar ju allt som är Matrix eller värre, men den här var hur cool som helst.
Tänkte jag skulle börja förklara kort vad den handlade om, men inser att det är lika bra att ge upp.
Superkrånglig film.

Wikipedia: Handlingen kretsar kring två män som arbetar med att bryta sig in i människors drömmar för att därigenom få deras undermedvetna att avslöja hemligheter. En dag får de i uppdrag att istället få en mäktig affärsman att agera på ett visst sätt genom att påverka honom i en dröm.

Tur internet finns!












KOMMENTARER:
Erika

Yes! Vad ska du hitta på för något?:D

Vi ska in imorgon och fixa personbevis...skum grej att behöva x)

Hoppas ni hade en fin 2:a advent!



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: