Bullfest

Idag var det bullfest på jobbet! Vi firade lite att det gått extra fint den här månaden, så just nu ligger vi på hela 6 kronor extra i timman!
Ja. Och jag blev tillfrågad ett vikariat på 80%, så nu har jag i alla fall jobb till sista december.
Känns skönt då jag inte kommit på eller hittat på något annan jag vill göra.
Svårt det där...

Våran bil är inte klar än.

Och idag har pappa gjutit grunden för garaget, nu kan man säga att det går framåt. Lite tråkigt bara att man inte kan vara hemma och se hur de blir.
Men om åtta dagar har jag min 1-veckas semester så då ska jag allt vara hemma och ställa alla frågor!

Nu ska jag ta och gå ner i tvättstugan och köra en tvätt med skor. Hoppas de går bara.













KOMMENTARER:
Erika

Erika

Hoppsan, råkade trycka Enter innan jag hann skriva något xD

Ja, ponchosarna var ashäftiga, kände mig som Miss Universum typ:P

Combo var asbra i år med, fast bäst på Lördagen...:)

Var ni ute och åt någon god mat då??



Kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: