Var är min motivation?

Det har snöat massor. Bilen måste sopas av innan den fryser till en isbit, med jag sparar det ett tag.

Danne har åkt iväg och jobbat och kommer inte hem förrän på fredag kanske.

Jag måste till Apoteket genast, men jag kan nog spara en dag till.

Satans tvättstuga!

Inga jobb finns det att söka och jag har ingen lust att spontansöka några fler just nu.

Jag har julstökat klart här hemma och har en julklapp färdig. Känns tungt att veta att det bara är resten kvar.

Igår var jag på Dollar med familjen och inhandlade balsam för minst ett år framöver.
Fan att det inte ska gå se skillnad på schampo och balsam på de där inhemska flaskorna från utlandet.

Och jag blir så jävla less, det är inga som uppdaterar sina bloggar i dessa tider!
Jo, Emelie då, men innehållet i den bloggen kan man ju skriva ut och använda som skithuspapper.*

Så, här fick ni mitt omotiverade inlägg i alla fall!



*Emelie, ta inte åt dig! Jag gillar ju dina tyska spindelhistorier!












KOMMENTARER:
Emelie

Hahaha! Bara för att jag har ett innehållslöst liv som bara lever ibland barnaskrik och bajsblöjor!

Madde

Hahahahahhahahahah :P:P:P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: