Varför vet jag aldrig något?!

Efter en hel dags nördande av Purple Place (slog nytt rekord idag förövrigt) och en insikt i att jag gått miste om ännu ett guldtillfälle att göra allt jag ska göra, inte gjort något.
Gör en bloggrunda, kikar in hos moster Emelie. Hon ska ta bussen in till staden imorgon för att ha prov i Projekt och Företagande... är hon knäpp eller?!?
För att bekräfta smyger jag in på Cissis blogg, även hon nämner detta prov! Hon försöker plugga till provet, imorgon!!
Emelie var alltså inte knäpp... Vad ska jag nu tro?
Men för att vara på den säkra sidan så måste jag se vad Madde skriver i sin, och tro på skomakarna i Bangladesh, men även den tösen pluggar P&F!! TILL IMORGON!

Det här har ju då jag inte den blekaste om. Vilken tid, vart? Har vi vanlig lektion efter det?
Jag kan låssas om att inte veta att vi har prov, men jag ska fan veta om vi är lediga efteråt!

Imorn är även sista lektionen till dödsdagen på fredag, projektet ska redovisas i Badhusparken, och jag vill inte ens tänka på hur det kommer gå. Åt helvete är en kort sammanfattning...
Som tur är har jag min Riskettan då så jag slipper halva dagen.

Ussssssssch för skolan, snart är det slut!!

... ...

Och om jag kunde använda mina geniknölar, som Thomas, så kanske jag skulle kunna räkna ut att dessa flickor ska vara i Turkland hela nästa vecka och måste göra proven nu...

Jag ber om ursäkt och tackar Thomas, annars hade lärarn fått sig ett argt mail!












KOMMENTARER:
★ Lisen

Phuuu falskt alarm med andra ord? ;)

Kul med riskettan, hört man har den mot slutet :)

Emelie

Haha, du är rolig du gumman ;)

Madde

Hahaha xD Fick du lite ångest där? :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: