Avverkade de jävligaste

Igår körde jag igen. Eftersom det inte gick att avboka mina lektioner så pass inpå var det bara att åka in och göra ifrån sig det. Inte direkt att jag betalar debiteringen för att få ligga kvar bekvämt hemma. Men nästan så...

Jag fick köra på underbara Frösön. Men bilmässigt är det från och med nu den plats jag hatar mest.
Har ni aldrig fått motorstopp i den värsta backen på Frösön ska ni inte heller säga något.
Fy tusan, koppling luktar inte gott, men valuta för pengarna får jag i alla fall!

Senare gick det kanon i backarna där man måste stanna upp och iaktta den där satans högerregeln.
Läraren tyckte jag hade ett superfint fotarbete... då säger vi det!

Jag överlevde även Valla-korsningen. Olyckskorsningarnas olyckskorsning- Vallaleden–Önevägen.
Så vi avverkade det hemskaste igår, nästa gång ska vi få göra något ännu hemskare, gaaaasaaa!
Då ska jag ut på motorvägen och dundra!


GEMEGEMEGEMEGEMEGEME!

Om vi säger att jag "sparat" 14 000 genom att strunta i allt vad studenten heter så fattas det bara... 51 000 till drömminin jag hittat på Blocket!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: