Bronappet

Efter tre timmars underbar sömn (läs ostabil) så är man nu vaken, halvt hjärndöd, för att troget följa sin käre pojkvän på pimpeltävling.
Slutade jobba 05.00. Kom inte i säng förrän 6, halv 7, och nu ringde larmet klockan 9.
Jag som vanliga fall är van vid att få sova minst 14 timmar...
MEN det är en underbar dag, solen skiner och jag kan sova bakom mina solglasögon. Ska inte fiska, det är de jag hatar med pimpeltävlingar. Får man något måste man fram till prisbordet, då får det hellre vara.

Min underbaring åkte till Lugnvik för att ordna allt han inte fixade igår, fast jag hade skrivit en att-göra-lista-inför-pimpel åt honom.
Tänkte passa på att sova medan, men stålfot har klivit upp. Lika bra att inse att det är kört!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: