Raderade

Igår raderade jag min Bilddagbok. Har aldrig förtsått varför jag haft en över huvudtaget.
Jag är definitivt en som inte raderar något i onödan, och av just den orsaken har jag kvar min slynarstorm.
Alla gamla dagboksinlägg från den härliga, roliga tiden på högstadiet, jag kan inte bara radera det.
Bilddagboken var ett kapitel jag ville radera.
Bilder som får mig att minnas tillbaka gymnasietiden. Usch och fy på den!

Idag har jag jobbat hela dagen, jag är less som attan på det nu. Om det bara kunde komma in några jobb på AMS man kunde söka hade det känts bättre, men fan distriktssköterska eller komminist är ungefär det som erbjuds i länet nu...

Blir det en Moltas?!












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Åh härliga, goa lilla Linn.. Dig tycker jag allt om faktiskt :) Du är för rolig.. Jag älskade din blogg på lunarstorm, du har verkligen talang för skriva. DET är kanske något du ska börja med?



Tråkigt att du är less på jobbet, jag håller tummarna på att du hittar ngt annat. Men skrev du inte för ett tag sedan att Danne ville ni skulle flytta dit han brukar jobba? Där kanske det finns både hus och jobb? vad vet jag.. Det är svårt med denna tiden också =/ Aja jag tänker på dig lilla vän! kram på dig!

madde

Funderar på att slopa min bdb oxå, men måste fundera lite mer på saken :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: