Kom hit då!

Så jag får gå och lägga mig någongång! Stackars mig som måste upp tidigare än allt imorgon, och så ringde Martin och utan att ta hänsyn till detta så bokade han in en filmkväll!
Jag sade nej hela tiden, men han tjatade och gav sig inte, så vad gör man?! Han vägrade ju lägga på, och så fick jag lyssna på då han spelade gitarr om jag inte sa JA!

Så bara för de fick jag sleva i mig min middag (nudlar) och skynda mig plocka ihop allt fuffens jag har för mig här hemma då ingen seer!
Nu har de fortfarande inte dykt upp, och jag är HUNGRIG! Är snart två timmar sedan jag åt så det börjar bli dax.
Har slängt ihop en kladdkaka.
Gjorde några situps för magen putar ut hur jag än gör. Jävla skit säger jag bara. Jag som skulle gå hem från skolan idag, men latheten tvingade mig att ta fel buss, så det blev ändå en kort promenix!

Kom hit nu Martin och Thomas så vi kan se klart filmen, vilken de nu blir...
Emelie och Cissi har ju fullt upp med sina balklänningar, dissers!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: