Genvägar blir till senvägar!

Igår kom Martin hastigt på att vi skulle ha filmkväll. Han lyckades skrapa ihop en stackars människa; nämligen Emelie. Hon ställer upp i vått och torrt. Torrt var det också i godisskålarna, och Martin gick inte med på en filmkväll med bara chokladbollssmet, han skulle ha GODIS!
Sättare lagt än gjort så drog vi på oss ytterkläderna och begav oss ut i halkan.
Martin var promt tvungen att gena genom Östbergsskolan. Jag och Emelie insisterade stenhårt, och försökte få med oss Martin, men icke!
När vi kom ut på vägen började vi vrålkuta, vi skulle ju såklart bli först till Statoil, även om hans väg var en genväg!
Väl framme med både håll och astmabesvär så var ingen Martin där. Det tog ett jävla bra tag innan en sur Martin kom.
- De hade ju förfan murat in hela skolan!
Hihi något nöjda vi var!

Sedan spelade vi Buzz, och så var de det absolut bästa avsnittet av Top Gear, då de bygger limosiner, så det var vi tvunga att kika på enligt Martin.
Vi var inte helt överens vilken film vi skulle se. Martin var promt besluten om Once. Jag ville se Bilar, Space Chimps eller Rödluvan. Emelie satt och tittade på kossor och porr, hon ville se en skräck. Shrooms. Det blev tillslut  På andra sidan häcken.
Sedan satt vi och pratade till fram emot tre imorse! Stackars Emelie och tandläkartiden halvåtta!
Men det var grymt trevligt!!

Jobbet ringde mig imorse och bokade in till helgen! Nu jävlar ska jag ha pengar!
Att jobba en helgdag är som att jobba två dagar utan OB!

Emelie, du kommer inte undan Weeds!












KOMMENTARER:
Anonym

Hahaha, fan va jag skratta!

När vi kuta, och att jag kolla på porr? Nu överdriver du allt, det var ju du som ville se snoppar ;D.



Och jag har nu Weeds på datan nu faktiskt :D

Emelie

Ja, det var jag som kommentera, namnet försvann tydligen :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: