Fjortondagen

Idag börjar skolan... skulle ha börjat. Vi börjar det nya året med att vara LEDIGA! Och så läser jag nu att de som har lektioner med Alee har sina lektioner inställda för hans flyg från Iran är INSTÄLLT!
Det vill säga att jag är ledig imorgon, tror jag...
För annars får svenska Alex ta och pallra upp ett mail och skriva när vi börjar och vart vi ska vara!!

Nu har jag börjar mitt nya liv.
Jag har inte ätit en endaste godisbit på en hel vecka! (En kebab igår räknas inte!)
Min basföda består av de där goda vindruvorna. I helgen åt vi kilovis med druvor, för att sysselsätta vårat lördagsgodisbehov. Kan lova att ingen av oss sket rosor och lavendel sedan.
Både jag och Danne har sån jävla träningsvärk i kroppen så vi är inte kapabla till något som helst socialt umgänge.
Vi har gymmat och i förrgår gick vi ett varv runt Frösön.
Idag blir det gymmet igen. Känns tungt, speciellt för min röv. Kan inte ens sätta mig på toan utan att det gör ont!

Jag har jobbat hela trettonhelgen+lite mer. Känns nördigt bra, jag ska ha MYCKET pengar den här månaden. Sedan var det ju OB som fan igår då det var röd dag!
Ska in på Manpower också och förlänga mitt kontrakt hos 118100 Svar på Allt. De söker nu mer folk i Östersund! SÖK DIT!

Ingen bil har vi heller! Jävla skit vad omständigt allt är! Får låna hit och dit eller gå, åka buss. Hur ska det gå när Danne börjar jobba då? En massa papper och blanketter som ska skickas hit och dit om och om.

Ledig var ordet!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: