Snö snö snö snö

Vad less jag är på denna snö!
Sedan i torsdags har det snöat tamejfan nästan en halvmeter!
Jag som ville ha vår nu på en gång så man får tillbaka lite livsglädje. Känna att det nästan är färdigt med skolan.
Vår= sommarlov i förtid!
Och speciellt i år, sista veckorna kan det inte vara mycket skola för oss studenters del.

De sista veckorna innan och under studenten funderar jag och älskling att antingen åka till Sparreholm eller Norge.

Igår började vi kolla på Benjamin Button. En otroligt fin film som jag bara kan älska! Vi såg inte klart hela för tjockis Danne var trött så vi gick och lade oss efter halva.
Det var "filmkväll eller nåt" hos oss i fredags och hela tjocka gänget kom och "kollade på film eller nåt".
Stackars Emelie blev så besviken då hennes älskling Hasse Aro åkte ur Lets Dance.
Vi lämnade av siste man vid 02.30, och eftersom jag har söndagsnoja fick Danne kliva upp tidigt igår morse.
Jag är ingen Brad Pitt Lover, utan jag är kär i Cate Blanchett.
Vilken otrolig kvinna!
Vi måste se klart den filmen NU!


Bilen i morse, sedan dess har det kommit de dubbla!
Det har snöat så mycket så vi till och med lyckades köra fast på parkeringen!


Bilder från vår "filmkväll eller nåt" i fredags!


Världens coolaste Martin (för den kvällen)


Skönaste Emelie då Hasse Aro besvikelsen lagt sig!


Thomas blir till mos då han börjat muppsa upp sig mot Danne (han med ;))












KOMMENTARER:
Emelie

Jag såg reprisen på Lets Dance idag, men jag klarade verkligen inte av att se utröstningen. Då hade jag börjat grina.. på riktigt :(



Tack för filmkvällen eller nåt :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: