Citron

Jag har börjat mina mornar med att alltid dricka ett stort glas kallt vatten med nypressad citron.
Råkade läsa någonstans att just det är bra för matsmältningen att intaga något surt
det första man gör för dagen, det vill säga, man ökar förbränningen. Typ.
Så i morse drack jag två stora glas, jag vet inte vad min förhoppning med det var...

Det spöregnade ute så jag samlade på mig alla småmynt som jag hittade här hemma för att ha råd att åka med bussen.
Jag har tappat bort mitt busskort. Kan det hända att jag i den vildaste glädjen av att skolan var avklarad slängde allt som kunde påminna mig om den?
12 kronor kostar det att sätta sig på en bussjävel nu, bara för att jag betalar kontant!
Men jag törs inte heller fråga hur man gör om man ska betala med Visa.
Och egentligen ska jag betala för vuxen för länge sedan, 20 kronor, eller 24 jävla spänn! Surbuss.
I alla fall, jag skulle på körskolan för att göra extremt mycket teroi.

När jag kom till körskolan blev jag akut pissnödig men jag höll min och pinade på och ansträngde alla nerver på förbudsskyltar istället. När jag skulle gå glömde jag bort min trängande blåsa och fick för mig att jag skulle promenera hem (ekonomisk, inte snål), och när jag befann mig mer än halvägs ut på Frösöbron kom jag på det! Fy tusan vad jag fick knipa och det gjorde så ont.
Inte nog med det var jag vrålhungrig också! Blev lite av en löpmaraton hem blandat med kramper och kebabsug.

Väl hemma slog jag rekord! Jag vet inte om det är normalt, men jag brukar ta tid hur länge jag kissar. 
Den här gången visste jag redan innan jag fick ner mitt arsle på en av Guds tio underverk att det lutade mot ny rekordtid. Hör och häpna: TVÅ MINUTER och TRETTIOSEX SEKUNDER!

Din rekordtid?












KOMMENTARER:
Madde

hahahaha x) tror inte min tid klår din i alla fall xD!

Ps, jag åt kebab idag ;) hahah <333

mary

haha betala med visa cp! Bara att dra kortet och sen ger chaffisen dig ett kvitto!



Haha jag har aldrig ens haft en tanke på att betala 20 spänn hahah. Jag säger bara "halv":D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: