Slut på finvädret

Det finns nästan inget bättre än att vakna upp efter 12 timmars sömn till smatter mot taket och fönstren.
Jag tror det är vårens första riktiga regn, i alla fall som jag uppfattade!

Jobbig jävla vecka framöver, men jag går bara två dagar, och dessa ska jag se till att missa så mycket som möjligt av.
Jag ska undgå Nationella Provet och jag måste komma på en bra jävla ursäkt att slippa göra Religionsuppgiften.
Sedan har texthäxorna gett oss en sista döjobbig uppgift samt att de är och hackar på mig angående den om undersökande journalistik.
Alee säger inget, men jag tänker inte göra Varumärkesövningen.
Sedan är det bara Naturkunskapen och Företagande som ligger kvar och gnur som en sticka i kalsongerna.

Nu är det bara att se fram emot körlektionerna och all baljox så man får vara ledig!

Just de, min jävla studentmössahelvete!
När ska jag få den då månntro?












KOMMENTARER:
C

Mössorna finns på media huset tror ja :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: