April april!

1 april, det betyder att Ipred lagen trätt i kraft, men det måste vara ett stort aprilskämt!

Idag hade vi nationella i Svenska B. Skulle tro att vi är de enda treorna som har det iår. Alla har det i tvåan, men vi är en särklass som inte förtjänar bättre.
Det gick bra. Jag var nervös i morse att det skulle vara något ubersvårt. Läste man igenom instruktionerna så fattade jag inget, men det gick kanoners och jag är mycket nöjd.
Jag valde ämnet som alla nästan valde tror jag. Skrev en krönika om hur filmen påverkar oss människor.
Valde då Gran Torino, kanske en av de bästa filmer jag sett på senaste dagar.

Jag var skitstressad i morse. Hade bestämt att jag skulle ta 10 över bussen, men på något vis fick jag för mig att det gick en hel också. Blev ännu mera stressad. Var ju tvungen att hinna med den tidigare bussen för att vara säker på att inte komma sent!
Tog fel mellan hårsprayen och odörflaskan inne i badrummet. Men nu luktar mitt hår extragott måste jag få säga!
Sedan började jag snöra på mig skorna då jag upptäckte att jag inte hade några byxor på mig. Vilken tur jag märkte det i tid!
Sprang upp till bussen. Stod och väntade... och väntade... och väntade. Tyckte det var knepigt att det skulle ta sån jävla tid för den. Såklart är det många som ska skriva nationella tänkte jag.
Stod ett tag till. Frös som fan. Kollade sedan tabellen och såg till min stora fasa att den gick 8.59. Inte 7.59.
Fick stå där och vänta till 10 över bussen ändåndå..

Och så har jag härmed gjort min första retur!
Jävla skitskorna jag beställde gick ju fan sönder nu!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: