Inget blogghumör

Jag är verkligen inte på blogghumör idag.
Det är en hel vecka kvar till Danne kommer hem. Det har bara gått fyra dagar, igår kändes det som en dag, men idag är det en evighet sedan han åkte.
Jag är så depp...
Var med på både bilden och idrotten idag så egentligen borde jag känna mig stolt.

Carro hade fått sin lönespes från 118100 och ana vad avundsjuk jag blev! Jag har verkligen snart gjort allt för att få jobb där. Måste höra med Kristoffer, men det känns som att det inte kommer hjälpa.

JOBB! Vart i helskotta håller du hus?!

Hoppas Martin och Thomas kan komma ikväll. Då blir stämningen lite högre kan jag lova. Men nu ska jag bara sitta här och uggla in i väggen, känns som det enda rätta just nu.


Älskling, om du råkar veta vad jag heter på bloggen, och om du nu skulle orka läsa ända hit ner, och om, om du orkar forstätta läsa lite till så vill jag bara säga att jag älskar dig jättemycket!












KOMMENTARER:
Luna

usch svårt & hitta jobb! du har varit grymt duktig tkr jag!

aaaw sött! han älskar nog dig jättemkt också! =P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: