Kanonväder!

Det är hur varmt och soligt ute som helst. Men det blåser. Alltid ska jag ha något att klaga på!
Orkade inte skolan i dag heller.
Dum som jag är sade jag till svenskaläraren att jag var klar med den sista planeringen och fick därför en skitjobbig fördjupningsuppgift. Aldrig att jag gör den! Idag har vi bara svenska också så jag känner att det inte gör något att jag stannar hemma och är ute i solen!

Sitter och gör lite faser i körkortsteorin också. Så satans segt och tråkigt, men nu har jag bara två kvar!

Väntar på att jobbet jag sökte ska ringa och meddela att jag fick det, helst att jag får löneök på en gång.
Danne fick det igår, 2600 extra varje månad så nu är han en svetsare med en månadslön på över 20 000! Wie mer stuffs till mig! Skämtade där då...
Biljävlen ska ju ha soppa och nu när det är sommar blir det extra mycket ränning till ena fiskepölen efter den andra.
Och så ska vi neröver och utforska södern (läs Gävle).

Snart sommarlov! Ser inte fram emot det så mycket. Ska hem i alla fall och bygga en flotte av altanen som nu äntligen rivits av vårat fula hus. Sedan ska vi skrapa och måla hela kåken och så blir det en ny altan!
Tar bara längre tid innan garaget kommer upp...


En dag som denna skulle man ha velat cruisa i pappas Willys Jeep!
Inte den på bilden, men samma modell; CJ3A ;)












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: