Det där med hästar...

Nu på förmiddagen hade Danne inte ens tid till att övervaka oxfilén som praktiskt taget nästan brann där den låg över den glödande kolen.
Han hade spelat på andelar på både V65 och 75. Jag har ingen aning vad som är skillnanden, jag har aldrig varit insatt och kommer aldrig att bli heller. Jag kör med min lotto varje lördag istället!
Så jag antar att 6 rätt med andelar för hela 300 kronor blev omrking 16 spänn. Hejochhå, ingen ny bil för de pengarna, snarare ett limstift till den kärran han har nu.

Igårkväll blev det strålande uppehåll med solsken och den första värmen på flera dagar. Jag och Danne tog båten ute på Harvattnet men det blev ingen fisk. De var som galna, de hoppade överallt runtomkring oss, men ikke att de ville hugga på dragen. Mask eller fluga skulle passat bättre i den situationen.
Så nu har min pojkvän fått inviga sin nya fiskeväska som han är så stolt över.

Nu är det bara att hoppas på rätt jokernummer!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: