Segdag med naturdiet!

Tisdag den 1 april. Jag har inte försökt lura någon och ingen har väl ens försökt lurat mig heller.
Jag är fortfarande förkyld. Men febern är borta nu så antar att det börjar dras till att bli skoldag imorgon för fröken Elofssons del.
Det var ju inte precis uppmuntrande.
Men jag måste börja ta tag i den här skiten nu!
Minns inte sist jag var på en svenskalektion, det var precis efter vi sett filmen Robinson Crusoe.
Engelskan antar jag att jag varit på. Den ska nog inte vara några problem... Jo engelskan har jag varit på under sista tiden! Vad glad jag blev nu!
Matten, har ännu inte gjort mitt matteprov som jag antar att vi hade före sportlovet... Och gör jag det kommer de gå åt helvete så jag vet inte vad som är bäst, försöka mörka provet eller göra det? Får se.
Bilden då? Haha, har inte ens gjort klart min förbannade mappjävel som blev hur mupp som helst. Jag är bara för bryce! Så jag måste sätta mig hemma och rita en bild i blyerts annars kommer bildläraren hänga upp mig i den fula blå granen nästa jul. Om hon nu inte gör en UV staty av mig... Annars har jag ingen aning om vad som händer där nu.
Idrotten... det står iaf "ok i åk 2" på mitt papper. (men i ettan stod det DÅLIGT)
Mediekommunikationen har jag hakat efter i.
Rörlig bild är det enda som jag verkligen har full koll på, inte varit borta en lektion så ana om jag är stolt!
Och så ska jag börja läsa in Text A kursen?!

30 april var det igår, vilket betyder att vi... nästan har dragit igång med våran diet. Med nästan menar jag nästan, vem vet det kan ju komma att bli den sista kebaben idag, som egentligen var den sista vi åt i fredags, men men!
Med att nästan ha dragit igång vår diet innebär också att vi har provat Naturdiet drinkmixar med smak av wildberries, och jag kan lova att det är en upplevelse för kropp och själ!
Endast två påsar hår gått åt, ena slängde vi på direkten efter att smaklökarna fått sig en ordentlig genomgång utav den usch så skummigt äckliga vällingsmaken utav torkade, manipulerade jordgubbsblåbär-nåt.
Jag gav den andra påsen en chans igår. Det gick ner med mycket om och men. Sköljde man ner skiten med vatten gick det ganska bra, det var just sväljandet som hakade upp hela processen. Den där fiberaktika krämen växte i munnen och kräkreflexerna kopplades på. Smaken wildberries gör det ju definitivt inte bättre.
Började ett tag fundera på om chokladsmaken skulle vara godare, men har börjat tvivla på det nu.
Jag hoppas nästan lite att Danne ska anta utmaningen de har på jobbet, då kommer hela den här dieten gå mycket bättre.
Och jag lovar jag behövder den! 15 kilo på 2 år, det både syns och känns!


image8
Vatför utsätter jag mig för detta?!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: