Njutardag

Dra ner persiennerna. Låtsas som det regnar även fast det verkar bli en grym senhöstdag.
Nyss kommit hem från jobbet. Det första man gör är att koppla på Spotify på sorroundet.
Inte ofta man får göra det hemma.
Det saknar jag med ett hus. Vad musik man ska kunna spela då. Utan att behöva bry sig. Bara att kasta ut hunden. För det är för honom vi inte får.
Fast då ingår ju inte elen i och för sig..
 
Fast nu bryr jag mig inte heller. Jag bara hoppas att kossan ligger med huvudvärk och att jag stör.
 
Så här såg det inte riktigt ut när mamma och pappa var yngre...
 
 
 Bjuder på en färsk gym-"formbild" då jag och gubben var på gymmet alldeles själva!
00.30 en torsdagskväll is the time to be.
 
 












KOMMENTARER:
Lillebråår

Haha, formbild var det ja! ;)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: