Hej eller nåt

Jahopp. Då har man blivit förkyld. Igen. Döless på det här nu. Får vara frisk två, max tre veckor innan det tar om igen känns det som.
Måste ju snart byta jobb om mitt immunförsvar havererat såhär bara sedan i vintras.
Jag som aldrig var sjuk tidigare.
Säger som den kloke mannen på P3's Mammas Nya Kille, men som jag glömt vem det var då det är år sedan jag hörde detta citat, att småbarn och svartråtta är de värsta smittspridarna.
 
Vad har hänt sedan sist då? Jag har också fått tillbaka på skatteåterbäringen, om det är någon som saknat min uppdatering om just det på Facebook? Så nu är jag skitrik.
Sitter fortfarande och väntar på att det där objektet ska komma ut på Hemnet. Har ju bara gått en vecka och en dag sedan det skulle ha kommit ut egentligen enligt källan som pratat med själva säljaren... Happ.
 
Och i helgen ska vi till Sundsvall, eller Alnö på dop!
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: