Boom!

Läste nyss i tidningen att Boom ska öppna i stan! Det är verkligen en superkul affär, så nu slipper man åka till Sundsvall bara för att besöka den! Tänkte länka deras hemsida men den verkar vara nere. Bra där.
I alla fall. I gamla Hemköps lokaler.

Så nu behöver jag ju bara ett hus att stoppa alla de där roliga grejerna i. Kommer ju ut så mycket på Hemnet, men än väntar vi på det där objektet. Blir lite fundersam om det hänt något. Ångrade dom sig eller? Sålde de till underpris till någon tjomme vi desperat kunnat buda över?
 
 
Jaja.
 
I går lekte vi med Erika och Leo. Var evighetersevigheter sedan. Så det var skoj. Hundarna försökte leka men Molle har blivit så grinig, så han fick sitta i bilen medan deras två bestar fick springa av sig på ängen och leta efter pinnar tillsammans med Danne.
Ingen bild därifrån heller.
Så efter en redig svullkväll igår och med helt lost motivation idag då man ätit upp det som blev kvar känner man sig måttligt nyttig. Har ju tänkt jag ska gå ut och gå, men jag fastnar där. I tänket.
Är kanske fortfarande lite snuvig...


 
 
EN enda bild fastnade jag på också under dopet vi var på i helgen. Jag som ställt upp mig med klänning och allt. Och det blev en bild på mig och halva Spikarö på Alnön. Fotograf: Danne.
Tycker han borde ha lärt sig vid det här laget...
 
Stör mig så förbannat mycket på de som tycker de kan fota bara för de råkar ha en stor svart kamera med standardobjektiv. Och så ser alla bilder de lägger ut på Fisboken ut som ovan. Hur mycket luft som helst ovanför huvudet med avkapade ben, armar ja allt. Äter de en glass är halva glassen och händerna avskurna medan hela fiket i bakgrunden fick vara med.
 
Dags för sängen snart.












KOMMENTARER:
Malin

Hej! Jag googlade lite och hittade din blogg. Jag tänkte kolla om det är så att du möjligen reparerar dreads eller om du kanske känner någon annan trevlig prick i Östersund som gör det? Svara gärna till min mail :) Tack på förhand!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: