Övertala

För att vara säker på att jag har det bra måste jag hävda mig för er alla andra, annars tror jag ju inte på det själv.
Eller det liksom gills inte om man inte har lyckats övertala alla andra.
 
Jag har det tamejfan bra!
Älsklingen hade städat undan disken och städat bänken i köket! Jag som efterlämnade sådant kaos i går då jag åkte till jobbet. Så fy satan vad duktig han är!
Så det blev en överraskning när jag kom hem från jobbet nyss. Vågade ju knappt gå in i köket.
Bortstädat. Bortplockat. Undanfixat.

Sedan hade han lämnat ännu en överraskning i köket till mig, som jag knappt märkte.
 
 
Märks att han vet vad som gör mig glad!
 

Så vilket hysteri över blommor. Man kan visa kärlek på annat sätt, som i vårt fall - socker!
Mamma och pappa skickade Triss-lotter men det blir nog inga miljoner så vi kan köpa det där huset jag vill ha.
Kolla in det här!
 
Tur vi ska åka på gymmet igen snart! Är peppad. Är taggad.
Stolt över att vi kommit igång. Nu gäller det mer att få Daniel att pausa lite emellanåt också.
 
Visst fan har jag det bra?!
 
Säg att jag har det bra!












KOMMENTARER:
Bea

AMEN DU HAR DET FÖR JÄVLA BRA!!!!!

Heja heja!

OCH VAD FAN FICK MOLTAS DÅ?

Vad Thelma fick? Hon fick tillbaka sin svamp i örat på en örat. Moneymoneymoneeeeey must be funny....

Bea

Fasen vilken bra sverige man skriva!

★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★

Grymt tävlingstips! Vinn ett skin/skal till din dator, mobil eller surfplatta - tävla här:
http://adaras.se/2013/february/tavling-vinn-ett-skinskal-till-din-dator-mobil-eller-surfplatta.html#comment

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: