Lukten

Lite spännande var det allt i mitt försök att få till middagen som jag skulle servera den hårt arbetande pojkvännen vid hemkomst.
Varken smak eller lukt kunde avgöra hur min falukorv i ugn med tomat och crème fraiche och bostongurka skulle komma att smaka.
Speciellt när man aldrig gjort det förut.
 
Tydligen var det inte lika äckligt som min kvargsmoothie som jag ställde mig och gjorde åt honom innan han kom hem från gymmet igår. Var ingen höjdare med kvarg och mango. Sedan hittade jag en påse riven, gammal kokos som jag läste innehöll 20 gram protein. I med det också.
Han stod ett tag och tjöjdes för att försäkra mig om att det var så äckligt.
 
Sedan luktade jag man också. Danne märkte direkt att jag använt hans ansiktskräm bara för att jag själv inte har massa onödigt dyr smet. Men min näsa håller på torkar bort. Jag som inte trodde den luktade något.
Men tydligen luktade jag... mycket man.
 
Måste det vara sista turen med sjukdom nu. Mina bihålors tur är det idag. Lite mindre hosta så det är ju bra.
Har ju varit sjuk från och till ända sen jul.
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: