Dry Clean Only

Och jag kör på en "wet-clean".
Om jag så måste köpa en ny soffa på kuppen. Har stått och jävlats hela morgonen för att få av den där figurklädda klädseln, så jag väntar nog till Danne kommer hem och sätter på den igen. He he.
Fick för mig igår att den stank. Och det gör den. Sura barnhänder. Allt som luktar illa förknippar jag med barn.
Så ni vet. Men alltså, ungars händer brukar inte lukta smultron.
De brukar lukta instängt kön och fruktsoda.
För Molles tassar luktar ostkrokar. Det kan man leva med.
 
På tal om barn så har ungen på övervåningen skrikit halsen av sig hela morgonen. Så jag kände ett visst ansvar att hålla mig vaken ifall något skulle hända. Inte så svårt att hålla sig vaken i sådant oliv, men ja. Det var tanken.
Sedan lämnade hon bort den och då tror jag hon blev lycklig för hon har studsat och skrikit där ända till nyss.
 
Jag tycker synd om barn som ska behöva växa upp i lägenhet. Eller det finns åtminstone en granne som det blir synd om.
 
 
Tänkte tanken att ta en sväng på löpbandet innan frukost, men kampen med soffklädseln har gjort mig genomsvettig. Eller nu blir ju jag aldrig svettig men.
Danne var ju vaken före fem i morse och åkte och gjorde ett motionspass på 24! Mäkta imponerad!
Så ikväll ska vi åka dit igen, eller för mig blir det inte igen då, med Bea och Tobbe och fläska på!
 
Vi har bytt ut kilos-påsen på Hemmakväll till kilos-hantlarna på 24! Jag underdrev.


Världens bästa Bea lär Danne skillnaden på Center, Center Kokos och Plopp!
 












KOMMENTARER:
isabellavallberg.blogg.se

Super fin blogg.
Vad är din största dröm?
Du får gärna läsa om min! :D

Kram

Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D glad alla <3 dag!

MVH AmandaB

AmandaB

Allt bra idag? :D glad alla <3 dag!

MVH AmandaB

ADARAS.se

Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort dig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#com

Bea

HAHAHHA, HAR INTE ENS SETT DET HÄR INLÄGGET INNAN? NU SKA JAG ÖVERDRIVA MED CAPS SOM MÅNGA GAMLA GÖR PÅ FACEBOOK.

ALLTID LIKA KUL ATT LÄSA DIN BLOGG!!!!! ÄLSKARt.

KRYA PÅ DIG I FÖRKYLNINGEN DIN NU.

Fy fan vad störigt!! haha

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: