Kaffebröd

Jag var bara sugen på att uppdatera bloggen med ett sådant där superintressant inlägg.
Inte för att några av mina inlägg burkar vara så intressanta i övrigt men?
 
Hade ingen rolig bild heller, så då blir inläggen automatiskt mycket tråkigare. 
 
Det som var kvar i kameran efter mitt fina besök idag var en tutt-och-hakbild på Bea som Maria tog. 
Sköna jävla människor! Riktigt kul och trevligt sällskap med gott fikabröd, eller kaffebröd?
Har ju inte träffat Maria på vet inte hur länge då hon varit utomlands och flängt hur länge som helst.
Bea träffar man ju på lite titt som tätt oavsett om man vill eller inte, men hon är rolig hon också!
 
Så nu har vi bestämt att vi ska börja träna tillsammans. Och hade vi inte det, så betsämmer jag det nu. Så!
Ska ni ut och vara hurtiga får ni så lov att släpa med mig också! För jag är tjock!
 
 
Och de jävlarna lämnade kvar allt kaffebröd!












KOMMENTARER:
Beatrice

Hahaha, ja det var så kul hos dig idag! Jag och Maria pratade om er när vi åt middag.

"Linn & Danne dom är roliga dom"
"jaa, dom är så rolig så"

Ja, ungefär så lät det. Vi ska börja träna, nu hoppas vi bara att de öppnar gym 24!!!! Kebab nästa vecka, check!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: