Skoskav

Då är det väl sommar?
När man ska till och tränga in feitfottran te småskoan?
Och speciellt om man ska hålla på gå med de där små skorna i vatten så de blir blöta och det kommer in massa grus.
Så nu sitter jag och har ont. I båda fötterna!

I morgon tänker jag faktiskt till skolan. Nu är jag less på att hålla på maila utan att få några svar, från någon utav dem. Fyfan, det är en månad sedan jag gick ut skolan nu faktiskt, och inget har hänt än.
Jo, de har tagit bort mig ur systemet. Så jag vette fan hur det här ska gå, kommer jag ens att få några betyg nu bara för att dom helt slutat bry sig. Lärarjävlar, ja så får man säga! Ena läraren skrev till mig för tre veckor sedan att hon skulle maila den uppgiften som jag har kvar. Har det kommit någon uppgift på min mail? Nej. Får jag svar när jag frågar efter den? Nej.
Så i morgon ska jag dit och kräva både uppgiften, pengar som jag lagt ut som depositionsavgift för böcker och sedan det preliminära betygen, som de inte heller lyckades göra rätt från början.

Danne ska vara ledig också. Vi ska lämna in bilen på Bilbolaget. Sedan har vi möten. Och sen ska ju jag till Krokom också, så jag hoppas verkligen bilen är klar tills dess, annars måste jag nog ringa och avboka det.
Sedan på tisdag blir jag gräsänka, igen!


Tog en bild från Moltas blogg.













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: