Sammanbrott

Nerver av stål har man hört talas om, men vad innebär det? Mina är av sytråd just nu. Eller så har jag inga kvar, de har jag använt upp redan i måndags. Kanske är det bara kebabremsor som håller i hop resten av kroppen och skickar massa onödig information upp till hjärnan till exempel, som ska hinna bearbeta alla dumma tankar och funderingar jag har. För tänker gör man ju, ibland för mycket och oftast för långt.
Men hur har jag tänkt nu då? Frågan är om jag ens tänkt alls?

Mitt hjärta bultar utanför bröstet just nu, men jag avstår den här gången från att hypokondrigoogla symtomen för då upptäcker jag väl en ny sjukdom som ska göra hela resan värre än vad den redan är.
Min mage är i olag, mer om detta tänker jag inte gå in på.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, och bara att skriva det här inlägget har varit en envis strid om att träffa rätt på tangenterna. Mina fingra skakar, hela jag darrar.

Men fan vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon, om jag ska fortsätta spänna mig så här!

Kortfattat!

Ingen! Skickar onödiga sms eller ringer till mig idag!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: