One day


One Day - Matisyahu

Tänkte jag skulle fördriva tiden genom att uppdatera bloggen med något. Men med vad?
Säga att jag har duschat mina dreads så de ser än värre ut än innan?
Skulle tro att de åker ut innan helgen är slut. Om jag känner mig själv alltså.
I morgon ska jag ju till Åre med jobbet.

Vilken jävla skitdag det här är alltså. Så nere så det är sinnessjukt. Inte nog med att jag tror jag är skendräktig, eller så höll jag på skita ut äggstocken i onsdags. Har så ont i magen och typ ljumsken?
Min kropp har ju läst tidningarna om de där missvisande cellproverna, så det kanske bara är det?

Städade ur lillebrors lägenhet i går. Är det ingen som vill ha ett skrivbord?
Soffa? Tv-bänk? Soffbord? Mitt barbord och stolar vill jag vänta med ett tag...

Går och väntar på samtal också. Två stycken till och med. Fan man kan ju inte ens gå och ställa sig i duschen nu eller gå och skita utan att behöva ha med sig mobilen in på toa. Inte för att det är något ovanligt, men ja. Ni fattar. Det är väl i en sådan situation samtalen ska komma?
Det jobbigaste som finns, att behöva vänta, och vänta. Och det ännu mer jobbigare är om det inte blir som jag har förhoppats.


Happ...












KOMMENTARER:
Corny

Sv: tack :D

konsultbror

Har molle gått och dött eller? Ser inga uppdateringar på mollebloggen.

mary

faaaan vilken bra låt!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: