Ny design

Ja, här har ni nu det som jag suttit och pillat på och med hela helgen.
Nu innan jag förstör något igen så sparar jag både stilmallar och kodmallar.
Har ju börjat om helt från början flera gånger, för det är alltid någon kod som ska hålla på jävlas.
Det är tur man är tjurig som man är.

Fortfarande återstår massa fix innan jag är helt nöjd, men det får jag ta i veckan, är ju gräsänka då - eller vad man nu vill kalla det.


Min egna Bloglovin' knapp!

Och Tillbaka-till-startsidan-knappen.


För bästa upplevelsen när ni nu besöker min blogg - ladda hem Adblock Plus för att slippa all jävla reklam som är i vägen och förstör!
För jag tänker då inte betala när det finns gratisalternativ!














KOMMENTARER:
Stina

Tjusigt! Gillar färgerna du använt till bakgrunden :-)

mary

duuuktig du är! Finfint blev dett :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: