It will be alright

Sitter seriöst och har ont i huvudet inför nästa vecka.
Jag vet inte om jag ser fram emot den eller inte.
Det är på två sätt. Antingen blir man glad. Eller djävulskt besviken. Ledsen, arg, sur, osv.
Blir det nu på det andra sättet kan resten av nästa vecka bara ta slut. Resten av sommaren också för den delen.
Fan.
Vad jobbigt det känns. Som att hela livet avgörs. Lite så är det ju.
Jag känner att jag har hittat hem.

Sedan ringde distriktan när jag stod i duschen och försökte reda ut mina dreads också.
Hjälp, varför svarade jag för. Hon ville att jag skulle läsa på tre författningar inför min delegering.
Jodå, här tänkte ju jag att jag skulle nog allt komma i håg dessa siffror, så jag inte skulle behöva kuta ut spritt språngande naken med balsam drypande över hela lägenheten för att finna åt en penna.
Så gissa vem som går igenom Socialstyrelsens författningar just nu?
Tror inte jag fick en siffra rätt på de nummer jag kommer i håg, tror att jag kanske minns. Och det finns ju några stycken.

De här får jag upp om jag söker på de nuffror jag tror jag minns.

2010:1 -  Återvinning av avfall i anläggningsarbeten.
2007:1 - Statens räddningsverks allmänna råd och kommentarer om brandvarnare i bostäder.
1999:176 - om parkeringstillstånd för rörelsehindrade.

Tror delegeringen kommer gå utmärkt!

Så nu har jag tagit skydd från allt vad sol och värme heter och gömmer mig inne i min mörka lägenhet med massa bra musik.
Som att njuta av Scott Woodruffs röst i den här helt underbara låten!


Stick Figure - Fight The Feeling


you can run away
but the world is here to say
time can fade away
we will take it day by day












KOMMENTARER:
Mir

Men toka. Åh andra sidan hade du kunnat slå dig halvt fördärvad om du kutade ut blöt och näck och full med balsam, halt satan. Orolig att det inte ska bli bra?

svar till - Mir

Jag menar det! Kanske ska dra med den nödlögnen om det blir läxförhör! ;)

Om det är dreadsen du syftar på, så är jag inte det minsta orolig. Jag lägger all tillit och förtroende i dina händer! ;)

Började lite i går med luckra upp dom, och det går ganska bra faktiskt! Får ta de pö om pö så slipper man sakna dom alltför länge!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: