Intro

Då var jag färdig med mitt intro på nya jobbet. Det har gått ruskigt fort, så nu bokas jag upp för fulla muggar!
Ska åka till Åre på festival på lördag bland annat.
Känns hur bra som helst. Bara det att jag måste lära mig köra minibussen, men det ska nog inte vara några problem, bara man kommer i håg hur bred den är. Och lång. Och hög! Annars så!

Eftersom jag jobbade bara tidig morgon som fan i morse hade jag mina tankar att hinna med banken idag.
Det gjorde vi ju, men som vanligt fattar man ingenting när man kommer in. De hade klistrat för knappen med "Rådgivning". Skitstövlar. Så jag tog och ringde och blev kopplad och omkopplad hit och dit. Skulle få prata med någon som hette Urin i efternamn, men hon vägrade svara.
Då gav vi upp och åkte hem igen. Så har suttit hemma och tjurat ett tag nu, för att saker inte vill gå som jag vill!
Jag hade ju till och med nästan klätt upp mig!
Så Danne sitter och håller sig undan och löder på sitt PS3. Han tror han kommit på något briljant för att öka signalstyrkan från WiFi med den.
Så han ska få bättre mottagning och också kunna spela online när han bor borta på hotell. Ja, han har till och med med sig sin egna tv när han är ute och jobbar.

Så en kort sväng på stan blev det också då.
Fyfan, dom här som kan gå i högklackat. Jag är då absolut inte en av dom. Känner mig så sjukt obekväm, sen låter det nåt så inåthelvete också!
Jag säger så här; klackskor på asfalt inom bostadsområde innan klockan 06.00 på morgon borde förbjudas!


Så det här är alltså "klacken" på mina skor som jag klagar på!

Klick-klock-klick-klock-skraaap!


Kvällspromenaden i går kväll!












KOMMENTARER:
~ L I N N ~

Kikar in & önskar dig en riktigt bra långhelg! :D

emy

fina bilder! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: