Artut

Fy fan vad artut. Hemma från jobb och jag har förflyttat min röv från solstekta lädersäten i bilen (läder + röv är som känt ingen bra kombination) till datastolen inne i svalheten. Kan man säga så? Svalkan kanske?
Och här tänker jag sitta resten av kvällen och bara njuta av min ensamhet. Ingen av mina killar är hemma just nu.
Moltas är hos "momma och moffa" och han hade nyss skete. Danne är i Sollefteå, och jag ger mig tusan på att han också nyss har skete. 
 
Lite dyster tänker jag också vara då jag vet att det i detta nuet är Furuvik Reggaefestival. (Föredetta Uppsala Reggaefestival)  nordens största reggaefestival. Hur många gånger fick jag in ordet festival här då?
Såatte.
 
 
 












KOMMENTARER:
Nathalie :)

Hej! Allt bra? :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: