Faecesinkontinens

Faecesinkontinens, jag lär mig svåra, nya ord varje dag. Det här betyder att man inte kan hålla tillbaka avföringen.
Tur jag inte ska jobba inom just det här området, så jag förstår egentligen inte varför jag ska gå igenom hur man ska byta KAD eller föra upp lavemang. Fast det kan ju vara bra att kunna. Sånt där skit-göra!

Igår skulle jag ha hälsat på de på boendet, men min feber och dödshosta satte stopp.
Tråkigt, jag som verkligen sett fram emot det!
Tycker synd om Moltas. Vi går korta promenader så han får bajsa i alla fall, sen när jag kommer in är jag helt slut och håller på kvävas i mina hostattacker. Tror febern har gått ner nu i alla fall.
Men ringde ändå och avbokade mitt rådgivningsmöte på Nordea i morgon.

Jag hatar att vara sjuk! Molle irrar runt med aktiveringsleksakerna så det ligger otuggat godis i hela lägenheten.
Solhelvetet skiner in och avslöjar allt damm och smuts. Jag är hungrig och vill inte ha någon mat eller orkar inte göra nån. Märks det att jag tycker synd om mig själv?
Och så är min älskling i Gävle och jobbar. Det kanske är det värsta, både för mig och Moltas!

Nu ska jag fortsätta med att beskriva hur man undviker trycksår...














KOMMENTARER:
Erika

Fy :( Vet hur det känns! Fast jag sitter på skolan & kvävs av min hosta! Så slipper se dammet och skiten hemma i alla fall ;)

Har hittat världens bästa grej förresten, tänkte vi som är sånna där lukta-gott-idioter! En luftfräschare som luktar kanske HUR gott som helst! ;) En sprayflaska (Y) Och inte Glade ;)



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: