Cotton

Har fått något dille på lukter som det står "clean cotton" på. Erika och Leo tipsade ju om värsta bästa grejen man sätter i fläkten på bilen från Yankee Candle. Och nu hittade jag en doftspray på Ica Bläki.
Förstår inte varför vi gång efter gång vi lovat att aldrig åka dit, ändå åker dit igen.
För det är då fan inte billigt. Och står det att en sak är billig, så inte fan blir det billigare på kvittot. Det bara står massa erbjudandelappar över hela jävla butiken. Som att de vore vår lapp-kärring till granne som jobbade där. Och det står inget om OBS! Gäller endast medlemmar. Man har ju lärt sig läsa det finstilta.
Det går ju an att vara där när det är så pass sent som nu, man slipper allt stressat folk.
Danne höll på börja grina när jag inte kunde bestämma mig om vilket sköljmedel jag skulle ha.
Vi är båda sjukligt trötta. Han har fiskat i 24 timmar (ok, 21 efter de nya reglerna) och jag har jobbat 25 timmar och kanske sovit två.

Härmed lovar jag att aldrig mer åka till Ica-lurjävla-Maxi.
Fast jag måste ju dit på tisdag genom jobbet.
Då gills det inte.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: