Äckling

Väntar på att äckling ska komma hem så jag får snusa på honom. Han kom ju hem från Gävle igår, men då jobbade jag natt så fick allt vänta till idag. Då jobbar han, men är väl på väg hem snart!
Haha, fick ett sms av honom igår där han frågade när det var jag slutade. Då visade det sig att han suttit utanför mitt jobb och väntat på att jag skulle sluta. Han erkände att han är allt bra dum!

Så sedan jag kom hem i morse har jag speedat på med inlämningsuppgiften. Gjorde hur mycket som helst måste jag få skryta om då jag gjorde precis alla uppgifter idag, har inte orkat eller haft tid förrän nu då det är som "dagen före". Brukar kunna bli så!

Sedan har jag susat runt med dammsugaren och sedan sprang jag runt med dammtrasa och min mirakelblandning i en sprayflaska så nu finns de inte ett dammkorn någonstans!

Fick hem lillebrors present gjorde jag, och så har jag ett skojsigt paket som väntar på Statoil. Mest saker till Danne faktiskt.

Så när bebbe kommer hem ska vi finna något att äta. Jag är mycket hunkrik! Sedan måste vi fixa mat åt Moltas, och sen vet jag inte hur vi ska göra om vi ska fixa något till gröt åt Dannes systerson som kom ut igår, om vi ska dra iväg till Sundsvall eller inte. Mae veit då itnå!
Å om vi ska iväg å gratulera till svärföräldranas nya titel. Å om vi ska iväg till brorsan å lämna hans present.
Å om vi ska...













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: