7D

Kom in till stan idag igen. Jobbet ringer så jag ska passa på att jobba natten nu som jag ändå är hemma.
Får se om vi åker upp till byn igen i morgon eller på fredag, beror på hur mycket vi hinner bocka av från listan vi har med oss. Bland annat att sätta i motor och kupévärmare på Bilbolaget i morgon. Har i alla fall fått bilen tvättad nu ikväll, så nu är den super ren och fin!
Sedan får vi göra resten när jag slutat. Fixa pappas kubik med blästersand till exempel, så att han kan jobba på med bilen!

Julen var hur bra som helst! Jag fick ett macroobjektiv, en Canon kameraväska och så en ny kamera. Min EOS 7D som jag länge suktat efter. Oj så kul den är! Slår verkligen min gamla fjutt 400D med hästlängder, hur långt det nu är? Jag älskar ljudet från avtryckaren, så det blir ju lite bilder. Och så tar den megamånga bilder i sekunden!

Så jag lägger upp några random bilder, sedan ska jag ta och packa väskan och bege mig mot jobbet!




Min nya utrustning!


 

 

 

 

 

 

 

 


I Molles blogg finns också bilder!















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: