Lär ångra mig?

Genom internets påfrestande och enkla sätt att göra diverse val här i livet så har jag nu ansökt om att få börja studera lärarprogrammet vårterminen 2011...
Lärarprogrammet. Herregud och jag som var så skoltrött att jag säkert kunnat tända eld på skolan en vacker dag.
Ta´t lugnt nu. Det är inriktning Fritidshem jag kommer läsa nu, pedagog. Mäktigt. Sedan kan man alltid vidareutveckla det. Hemkunskap till exempel. Förstå vad roligt!
Och som jag förstått det så kommer det vara brist på pedagoger i framtiden.
Samt att jag ser det som en stor fördel att studera till något som gör att jag kan ta mig från den här stan.
Flytta! Skolor finns ju överallt.
Och så var det en annan viktig sak som övervägde när jag tänkte igenom. Jag vill absolut inte ha ett tråkigt stillasittande inomhusarbete.
Bra va!?












KOMMENTARER:
Madde M

Hahahahhaa fan vad otippat linn!

Wera

Nu är jag ju nästan lite rädd, men great minds think alike säger de ju. Jag har skickat iväg en ansökan för Förskola/grundskolans tidigare år. :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: