Brandsläckare

Idag är jag less. Godissugen. Och hungrig.
Danne hade hunnit med att vara hemma endast en timma själv idag innan jag slutade och på den tiden hann han få besök av försäljare från Säkra Hem och börja prenumerera på en brandsläkare. Den jävelen!
Visst kan det vara bra med en släckare i huset, men den dagen då kan man lika gärna köpa en för 5000 direkt istället för att prenumerera på en.
Jag arg som fan på att han är så dum och går på sånt fyllde direkt i ångerrätten! Åt honom!

Kanske ska fundera på att teckna en hemförsäkring istället...

Nu är det mat!












KOMMENTARER:
Wera

Haha, jo faktiskt :P Har tagit distans, kändes inte riktigt lockande att flytta till Härnösand just nu faktiskt. Det kan ju bli intressant då ingen verkar tro att någon av oss skulle arbeta med barn xD

Wera

Eller hur? Att arbeta med barn måste ju vara en aning varierande iallafall :) Och det är ju så lättsamt om man kommer på att man vill som mig bli lärare för högre årskurser eller som dig att bli nån annan slags pedagog :) Jag sökte i början på veckan, men hade ju sökt i höstas också, så jag hade ju redan allt klart där :P Men det ska inte ta så jättelång tid att få pinkoden :O

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: