Allt har en lösning

Så skönt!
Från och med 17 oktober kommer jag få styra och ställa med mina tider själv på jobbet!
Jag kommer inte få ett fast schema, utan kommer kunna välja att arbeta när det passar mig.
Vikariatet tar också slut då så jag slipper anpassa mig till eventuella kollektivavtal vad gäller uppsägningstider och dittan och dattan om det nu skulle bli nåt av något någongång.
Vad skönt att slippa planera allt säger jag bara!
Och så får man ju semesterersättning, den tycker vi om!

Nu har jag snart rast...












KOMMENTARER:
Erika

Vad äre för dag idag?! x) Jag kommer att vara skitjobbig halva dagen...!



Ljuset köpte jag på EJ:s! I rummet brevid själva hälsokost-butiken. Där hade dom mycket roliga grejor...!



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: